Direktlänk till inlägg 16 april 2016

Känslor inför ingreppet med aspire metoden

Av E-M K - 16 april 2016 17:08

Hej. 

Tänkte dela med mig av mina känslor, tankar, med och motgångar inför mitt beslut om aspire metoden.

Jag har svängt många gånger om hur jag ska göra. Och skäms fruktansvärt mycket över att jag inte klarar detta själv. Det enda jag varit riktigt säker på är att jag inte vågar och vill göra den stora operationen med magsäcksförminskning. Jag vet också att jag kämpat på i många omgångar med olika dieter och saker som hjälpt mig, men numera går jag inte ner så lätt. Kanske för att jag börjar närma mig de 50. Det finns många fördelar med att fylla 50 men inte viktminsknings mässigt. Funderar lite på hur jag ska lägga upp detta och hör av mig igen imorgon. 

Puss och kram och ha en trevlig lördagskväll   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E-M K - 17 maj 2016 19:46

Nu har jag gjort det. Jag har satt in en aspire peg. Starten blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Jag tillhörde en av de få som får lite mer problem och hamnade på lasarettet. Kan berätta mer sedan.  Som sagt så skäms jag så mycket över att ...

Av E-M K - 17 april 2016 13:28

Som ung tyckte jag alltid att jag var tjock, för mina klasskompisar var så små och tunna. Jag hade höfter och bröst tidigt, men såhär i efterhand, lite äldre och lite klokare så inser jag nu att jag var normalviktig. Alltså jag var ju lika viktig s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards